ARKANSAS SPL

MORE THAN JUST CAR AUDIO!!!
 
HomePortalFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 im calling you out

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
sweep
Pro
Pro
avatar

Posts : 310
Join date : 2010-09-23
Age : 33
Location : clarksdale ms

PostSubject: im calling you out    Sat Feb 19, 2011 2:42 am

Started this for people to get other people going lol
Got someone in a class u want to call out go for it
Got someone trying for your record go for it
Or just want to talk Shit


Or what ever have fun
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: im calling you out    Sat Feb 19, 2011 2:49 am

Ok calling Tony out gonna get spanked all season lol

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
rob t
Pro
Pro
avatar

Posts : 832
Join date : 2009-07-28
Location : Searcy

PostSubject: Re: im calling you out    Sat Feb 19, 2011 9:43 am

I knew that one was coming. lol
Back to top Go down
View user profile
kylevh21
Pro
Pro
avatar

Posts : 727
Join date : 2008-08-11
Age : 30
Location : Conway AR

PostSubject: Re: im calling you out    Sat Feb 19, 2011 11:23 am

im calling everyone out
Back to top Go down
View user profile
bigbrown
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 50
Join date : 2010-07-23

PostSubject: Re: im calling you out    Sat Feb 19, 2011 12:52 pm

I'd call every one with a single sub if I could actually get there. admit
Back to top Go down
View user profile
bangincrx
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 86
Join date : 2010-09-27

PostSubject: Re: im calling you out    Sat Feb 19, 2011 2:39 pm

kylevh21 wrote:
im calling everyone out
cheers can I come play????
Back to top Go down
View user profile
kylevh21
Pro
Pro
avatar

Posts : 727
Join date : 2008-08-11
Age : 30
Location : Conway AR

PostSubject: Re: im calling you out    Sat Feb 19, 2011 3:43 pm

bangincrx wrote:
kylevh21 wrote:
im calling everyone out
cheers can I come play????

EVERYONE IS INVITED Very Happy
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: im calling you out    Sat Feb 19, 2011 9:24 pm

kylevh21 wrote:
bangincrx wrote:
kylevh21 wrote:
im calling everyone out
cheers can I come play????

EVERYONE IS INVITED Very Happy

Only people that are loud. SO kyle stay at home. LOL

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
jonatan
Pro
Pro
avatar

Posts : 805
Join date : 2008-07-28
Age : 35

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 1:02 am

sweep wrote:
Started this for people to get other people going lol
Got someone in a class u want to call out go for it
Got someone trying for your record go for it
Or just want to talk Shit


Or what ever have fun


So since u started this who are u calling out
Back to top Go down
View user profile
jonatan
Pro
Pro
avatar

Posts : 805
Join date : 2008-07-28
Age : 35

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 1:03 am

I'm calling out James Wink oh and watch out Andrew I hear some one is taking u out Cool Razz
Back to top Go down
View user profile
James Reed
Pro
Pro
avatar

Posts : 570
Join date : 2009-01-20

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 1:16 am

lol!
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 1:17 am

jonatan wrote:
I'm calling out James Wink oh and watch out Andrew I hear some one is taking u out Cool Razz
. Well they can keep dreamin cuz it isn't gonna happen. Lol

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
bangincrx
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 86
Join date : 2010-09-27

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 1:22 am

AMI CUSTOMS wrote:
jonatan wrote:
I'm calling out James Wink oh and watch out Andrew I hear some one is taking u out Cool Razz
. Well they can keep dreamin cuz it isn't gonna happen. Lol
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
kylevh21
Pro
Pro
avatar

Posts : 727
Join date : 2008-08-11
Age : 30
Location : Conway AR

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 1:25 am

well im sure if i could buy another truck 4 alternators and run 8000+ watts i could be loud
maybe
Back to top Go down
View user profile
James Reed
Pro
Pro
avatar

Posts : 570
Join date : 2009-01-20

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 1:40 am

kylevh21 wrote:
well im sure if i could buy another truck 4 alternators and run 8000+ watts i could be loud
maybe

Maybe Wink
Back to top Go down
View user profile
jonatan
Pro
Pro
avatar

Posts : 805
Join date : 2008-07-28
Age : 35

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 3:35 am

kylevh21 wrote:
well im sure if i could buy another truck 4 alternators and run 8000+ watts i could be loud
maybe

That's NOT loud this year u might just really hear LOUD Rolling Eyes but I'm still calling the LoUd one out
Back to top Go down
View user profile
jonatan
Pro
Pro
avatar

Posts : 805
Join date : 2008-07-28
Age : 35

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 3:35 am

If u say so Andrew, dream do come true pale
Back to top Go down
View user profile
MadMaxx
Veteran
Veteran
avatar

Posts : 128
Join date : 2011-01-17

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 5:11 am

once I get done with my one sub setup I'll be happy to step up against anyone else runnin one sub. not tryin to sound cocky, just sayin I like a challenge
Back to top Go down
View user profile
bruce leroy
Pro
Pro
avatar

Posts : 314
Join date : 2010-06-06
Age : 43
Location : conway

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 9:27 am

i'm calling out anyone with some banging by 9's!
Back to top Go down
View user profile
solo1
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 67
Join date : 2010-09-26
Age : 37
Location : Southaven, MS

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 11:21 am

lowriderram_95 wrote:
once I get done with my one sub setup I'll be happy to step up against anyone else runnin one sub. not tryin to sound cocky, just sayin I like a challenge

Ill take that challenge. How much you wanna bet??
Back to top Go down
View user profile
bruce leroy
Pro
Pro
avatar

Posts : 314
Join date : 2010-06-06
Age : 43
Location : conway

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 11:53 am

solo1 wrote:
lowriderram_95 wrote:
once I get done with my one sub setup I'll be happy to step up against anyone else runnin one sub. not tryin to sound cocky, just sayin I like a challenge

Ill take that challenge. How much you wanna bet??
uh oh
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 12:37 pm

jonatan wrote:
If u say so Andrew, dream do come true pale

Not in arkansas haha

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 12:39 pm

jonatan wrote:
kylevh21 wrote:
well im sure if i could buy another truck 4 alternators and run 8000+ watts i could be loud
maybe

That's NOT loud this year u might just really hear LOUD Rolling Eyes but I'm still calling the LoUd one out

You are saying my truck isnt loud lol that is good shit 160 is loud by most peoples standards even usaci guys.

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
bigbrown
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 50
Join date : 2010-07-23

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 1:55 pm

lowriderram_95 wrote:
once I get done with my one sub setup I'll be happy to step up against anyone else runnin one sub. not tryin to sound cocky, just sayin I like a challenge
We will see what we can do about that
Back to top Go down
View user profile
sweep
Pro
Pro
avatar

Posts : 310
Join date : 2010-09-23
Age : 33
Location : clarksdale ms

PostSubject: Re: im calling you out    Sun Feb 20, 2011 2:54 pm

jonatan wrote:
sweep wrote:
Started this for people to get other people going lol
Got someone in a class u want to call out go for it
Got someone trying for your record go for it
Or just want to talk Shit


Or what ever have fun


So since u started this who are u calling out

Lol don't know yet there's no were I can realy play I don't have a mod .
I wouldn't mind doing the one sub challenge lol
I'm more scared of getting to work on my pool than anyone over there lol
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: im calling you out    

Back to top Go down
 
im calling you out
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Camper Calling 25th -28th Aug 2017
» Favorite radio commercials? Miller..."Like"!
» calling solarpop!!! your purple Iomic in stock!!!
» 2010 Chick-fil-A Holiday Basketball Tournament
» Huge Bear Shot by Hunters

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ARKANSAS SPL :: General Discussion-
Jump to: