ARKANSAS SPL

MORE THAN JUST CAR AUDIO!!!
 
HomePortalFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Harrison show feb 19th

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
rob t
Pro
Pro
avatar

Posts : 832
Join date : 2009-07-28
Location : Searcy

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Mon Feb 14, 2011 4:17 pm

No
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Mon Feb 14, 2011 10:26 pm

Just proof of insurance but they didn't check mine at the last one.

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
MadMaxx
Veteran
Veteran
avatar

Posts : 128
Join date : 2011-01-17

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Tue Feb 15, 2011 12:08 am

hell yea, can't wait to compete for the first time
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Fri Feb 18, 2011 1:36 am

I will be making my usual stop at home depot parking lot in conway at 10 am on 19th if anyone wants to follow me down there, got a few for sure already, come join the crowd and drive to Harrison if you don't have anything going on!!! Can call me beforehand if need be.

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
bigbrown
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 50
Join date : 2010-07-23

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Fri Feb 18, 2011 2:35 pm

Did any body find out what time it was
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Fri Feb 18, 2011 3:26 pm

12-1 is when it starts goes until 3-4

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
bigbrown
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 50
Join date : 2010-07-23

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Fri Feb 18, 2011 3:30 pm

Thanks
Back to top Go down
View user profile
BsaMemphis12
newbie
newbie
avatar

Posts : 15
Join date : 2011-02-19
Age : 27
Location : Cabot

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 1:57 am

Ill be there hows the turnout lookin?? Rain plans??
Back to top Go down
View user profile
kylevh21
Pro
Pro
avatar

Posts : 727
Join date : 2008-08-11
Age : 30
Location : Conway AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 4:56 pm

who all went ?
Back to top Go down
View user profile
MadMaxx
Veteran
Veteran
avatar

Posts : 128
Join date : 2011-01-17

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 7:54 pm

I was there
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 9:22 pm

Me, cody, cecil, tony, ty, corey, todd, scott, and two other guys can't remember there names. LOL

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
justinadams
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 92
Join date : 2010-10-20
Age : 26
Location : bryant, arkansas

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 9:38 pm

i was there and i took first in basic 4.
Back to top Go down
View user profile
bruce leroy
Pro
Pro
avatar

Posts : 314
Join date : 2010-06-06
Age : 43
Location : conway

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 9:52 pm

results bishes! had to do the family thing and spend 2k today on different stuff. wish i could have gone on the road trip with all of ya
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:04 pm

justinadams wrote:
i was there and i took first in basic 4.

I didn't even see you there, you must have gotten there before us?

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:05 pm

I am uploading vids to youtube now, we all got first in whatever class we ran in, Tony's car was retarded loud for two tens got a nice lil flex video of it lol.

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
justinadams
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 92
Join date : 2010-10-20
Age : 26
Location : bryant, arkansas

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:06 pm

AMI CUSTOMS wrote:
justinadams wrote:
i was there and i took first in basic 4.

I didn't even see you there, you must have gotten there before us?

i was they guy in the blue kia forte koup that was gettin meter right after yall pulled up
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:09 pm

justinadams wrote:
AMI CUSTOMS wrote:
justinadams wrote:
i was there and i took first in basic 4.

I didn't even see you there, you must have gotten there before us?

i was they guy in the blue kia forte koup that was gettin meter right after yall pulled up

Yup, I remember, I like your headlights btw.

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
justinadams
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 92
Join date : 2010-10-20
Age : 26
Location : bryant, arkansas

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:14 pm

AMI CUSTOMS wrote:

Yup, I remember, I like your headlights btw.
cool.and thanks dude.
and congrats on your score even though your sub crapped out again
Back to top Go down
View user profile
bruce leroy
Pro
Pro
avatar

Posts : 314
Join date : 2010-06-06
Age : 43
Location : conway

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:22 pm

looked at the vids. all scores on the glass?
Back to top Go down
View user profile
justinadams
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 92
Join date : 2010-10-20
Age : 26
Location : bryant, arkansas

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:32 pm

on glass was basic (or burp/tone class). extreme (music) class is 6 (or 12 i dont remember) inches away from the passanger door outside the car. tony and cody ran extreme.
then there was a kaos class whichwas like extreme, but for 3 min instead of 30 sec
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:37 pm

xtreme is 12 inches outside passenger window, I ran too and did the same number as tony but my driver door and window was shut. I did a 146.2 in kao2 that was the three minute class, did play nowhere near full tilt, has some loading issues.

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:38 pm

bruce leroy wrote:
looked at the vids. all scores on the glass?

Vids still uploading yo

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
rob t
Pro
Pro
avatar

Posts : 832
Join date : 2009-07-28
Location : Searcy

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:44 pm

Sounds like arspl wiped them out lol
Back to top Go down
View user profile
justinadams
Rookie
Rookie
avatar

Posts : 92
Join date : 2010-10-20
Age : 26
Location : bryant, arkansas

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:50 pm

lol yeah. basically
Back to top Go down
View user profile
AMI CUSTOMS
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 1116
Join date : 2008-07-30
Age : 32
Location : Central AR

PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   Sat Feb 19, 2011 10:50 pm

Scott in the burp class, his first show, nice job!!!


Cody's run in xtreme 2


Tony's run in xtreme 3


My run in Kao2


Tony puts his head in my port on music playing.


1st for kao2, xtreme4, adv3


Here is the plaque for the metals you get to put your burp metals on, looks nice.


Todd getting pulled over by the state trooper, 2nd time that day on the way back. LOL, no ticket either time. Lucky.

_________________

www.ami-customs.com

2011 USACI Finals MOD 1001 - 2000 - 2nd (160.0 db)
2010 ARSPL Finals 501-750 - 1st (160.3 db)

Daily driver afro
2001 GMC Sierra- aka "The Black Nasty" - 160.4 db(termlab outlaw)

Weekend play toy cheers
2008 Mitsubishi Evolution X - I wanna go fast!!!!

"Hit em til it Hertz"
Back to top Go down
View user profile http://www.ami-customs.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Harrison show feb 19th   

Back to top Go down
 
Harrison show feb 19th
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» UTEZNVANZ Ute, Van, Wagon Show - Mildura 19th October 2013
» Wings and Wheels Car Show, Warner Robins GA Oct. 11 2008
» Plushenko show in Bratislava
» 10th Annual Wood Hudson Car Show
» Viva Las Vegas. April 21~24 2011

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ARKANSAS SPL :: Other Organizations-
Jump to: